Sunday, September 18, 2016

Etnik naxışlı don

Bu yay ipli koftalar, donlar favorim oldu.Bu donda ən bəyəndiyim yeri, parçası oldu.Etnik parçaları çox sevirəm.Don boş olduğundan bir kəmərə ehtiyac duydum.Seçdiyim gladiator sandallar da  etnik naxışlar ilə çox yaraşdırıram.Ve papaq…=))).Papaqlardan vazgeçə bilmirəm kombinə qatdığı havanı sevirəm.Donun parçası qarışıq olduğundan, kəmər və ayaqqabı da olduğu kimi çanta və eynəkdə də qəhvəyi tonlarında seçim etmək istədim. .Oxduğunuz üçün təşəkkürlər başqa postlarda görüşmək üzərə:))













  1. Don-New look
  2. Kəmər-New Yorker
  3. Papaq-Pink
  4. Ayaqabı-New Yorker















No comments:

Post a Comment

Klassik bir 90'lar kombini etdim.Qırmızı qara zolaqli pencəyə basqa bir reng elave etmek istemedim,öz rengləriylə birlikdə kombinlədim...